معرفی پلوپز کاخلر میلا

تعمیرات پلوپز به صورت تخصصی در محل

معرفی پلوپز کاخلر میلا

در مقاله قبلی درباره راهنمای خرید پلوپز باکیفیت صحبت کردیم. امروز می خواهیم یک پلوپز از برند کاخلر معرفی کنیم. کاخلر یکی از تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه و لوازم کوچک خانگی است که برای اولین بار در سال 1390 با همکاری دو شرکت دانش بنیان آلمانی به بازار ایران عرضه شد. این شرکت کار خود را با واردات لوازم خانگی از چین و ترکیه با طرح آلمانی آغاز کرد اما پس از آن تصمیم به تولید لوازم خانگی کوچک مانند پلوپز، خردکن و ... گرفت.

در پاسخ به این سوال که لوازم خانگی کاخلر ساخت کدام کشور است، می توان گفت که بسیاری از محصولات آن از سال 1394 در کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی سزای اصفهان تولید و مونتاژ شده است که این شرکت در سال 1396 موفق به معرفی اسنک ساز کاملا ایرانی وارد بازار شد و سپس در سال 2018 3 مدل مختلف کتری برقی را روانه بازار کرد. این شرکت در سال 1398 دو محصول خردکن 7 کاره و پلوپز 20 کاره را به سبد محصولات خود اضافه کرد و در حال حاضر تمامی محصولات این برند در اصفهان ساخته و تولید می شود. همچنین تمام محصولاتش دارای گارانتی تعمیرات پلوپز هستند.
پس از پاسخ به این سوال که لوازم خانگی کاخلر در کجا تولید می شود، اکنون نوبت به بررسی لیست لوازم خانگی کاخلر می رسد. در سبد محصولات این شرکت انواع لوازم خانگی و آشپزخانه کوچک وجود دارد و در واقع می توان این شرکت را از معدود تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه در ایران دانست. در این قسمت مشخصات و قیمت اکثر محصولات تولیدی این شرکت بررسی شده است.
 اسنک ساز کاخلر
 چرخ گوشت کاخلر
 اتو بخار کاخلر
آون توستر Kahler
 پلوپز کاخلر
 خردکن کاخلر
 ظروف آشپزخانه Kahler
 جاروبرقی کاخلر
 بخاری برقی کاخلر
یکی از ساده ترین راه ها برای تهیه یک برنج خوب و معطر با ته چین جذاب، استفاده از پلوپز است. پلوپز یک گزینه بسیار ایده آل برای کسانی است که وقت کمی دارند و به کیفیت برنج پخته شده اهمیت می دهند. در این ویدئو پلوپز میلا کاخلر را جعبه گشایی و بررسی کردیم.
پلوپز کاخلر میلا در واقع یک دستگاه چند منظوره است و دارای 20 برنامه پیش فرض است که اکثر آنها قابلیت تنظیم زمان مورد نظر را دارند و بعد از هر برنامه پلوپز به حالت گرم نگه داشتن می رود. این برنامه ها شامل دو برنامه سرخ کردنی بدون روغن، بخارپز (که ظرف مخصوص برای آن دارد)، تهیه ماست، کیک، فرنی، سوپ، خورش و ... این دستگاه دارای برنامه هایی مانند پخت سریع و پخت تاخیری برای تا 24 ساعت برنامه پخت این دستگاه برای پخت تکین و انواع تدیگ مناسب می باشد.
مطالعه کنید: راهنمای نگهداری از مولتی کوکر
این دستگاه دارای پنل LED و دکمه های لمسی می باشد. حداکثر توان مصرفی این پلوپز 860 وات می باشد. ظرفیت پنج لیتری این دستگاه برای 10 نفر طراحی شده است. دسته بالای بدنه حمل آن را آسان می کند و روی درب آن یک نازل بخار وجود دارد که می توان آن را جدا کرد و شست. پلوپز دارای روکش آلومینیومی و ضد خش و نچسب می باشد. پایه های ضد لغزش زیر دستگاه تعبیه شده است. صفحه آلومینیومی زیر درب قابل جدا شدن برای شستشو است. این دستگاه دارای برنامه شستشوی اتوماتیک نیز می باشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.